28 d’octubre, 2005

 

Comments:
Em sembla que el Màrius Serra ens vol dur a l'hort, amb aquest enigma. Vull dir a l'ort.
 
Jo també ho crec, però la qüestió h-ortogràfica m'ha tingut molt amoïnada fins que he localitzat la solapa del llibre en qüestió. El meu bibliotecari de capçalera ha remogut cel i terra, perquè l'única edició que hi havia a la biblioteca era l'última, que es diu "Paniceiros" i recull els dos llibres del Bello.
 
Bé , jo sense h he trobat cinc versions diferents... i una amb W
 
Jo també he trobat aquestes 6 versions, i no tinc manera de trobar l'edició del llibre en qüestió!
 
No cal preocupar-se tant, es dedueix fàcilment quina versió ha de ser, o si més no quines lletres cal posar a la casella, per la frase!
 
Publica un comentari a l'entrada

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?