10 de novembre, 2005

 

Comments:
Hola, bon dia a totes/tots!
Crec que tinc la frase. Fins ara he resolt pocs concursos i sempre ho he fet només amb l´ànim de participar.
Aquest cop em faria molta il.lusió que la "casualitat" o la "causalitat" em fes una picada d´ullet.
Molta sort a tothom!!
ILWEN
 
Jo hi penso anar a felicitar-lo personalment per aquestes setmanes d'emoció que ens ha donat, però espero que no es xivi de cap prova, eh?
 
Ahir em vaig acostar al Saló a deixar la meva resposta. Tot i que faltaven dues proves, la frase oculta em va permetre deduir les respostes i avui he pogut comprovar que les he encertat. Per cert, "les bústies" són "la bústia" a l'stand de les Biblioteques de la Diputació de Barcelona. Quan vaig veure la lleixa amb tots els llibres, vaig pensar en el que s'hauran perdut tots els que no hagin anat a remenar per biblioteques i llibreries. Potser no anirem a Alexandria, potser no tindrem el lot de llibres, però la bona estona que ens has fet passar, no té preu!!!
 
Estic amb tots vosaltres, tot i que ho he fet amb tres dies (xk em vaig enterar tard i xk dema marxo tot el cap de setmana), la qual cosa fa que ara mateix hi vagi!!
M'encantaria que l'any vinent tornés a sortir un Bloc igual o semblant, em refereixo al tipus de proves.
Gràcies Màrius Serra i tots el que hi heu col.laborat!!!

Xun
 
Com diu la majoria, m'agradaria saber quins llibres falten. Necessito consultar els llibres:
L'últim amic; Una vida al carreri Mentira

Gràcies.
 
Això ja s'ha acabat!

Alea jacta est.

Mama, vull anar a Alexandria....
 
Publica un comentari a l'entrada

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?