28 de novembre, 2005

 

Comments:
Quins nervis, quins nervis!!! Ja tinc la frase preparada: "Els guanyadors som tots els que hi hem participat per la bona estona que ens heu fet passar". Ara, només que em toqui un lot de llibres, xisclaré com una histèrica!!!!
 
Hola, sé que heu fet un mailing informant de com va el tema i jo no l'he rebut! (me l'ha reenviat un amic) estic completament segura que vaig contestar bé més de 30 preguntes per no dir que les vaig respondre totes. Aiiiixxx!!! vol dir que no entro al sorteig????
 
Bàsicament el que deu voler dir és que no hem estat capaços de transcriure bé totes les lletres de la teva adreça de correu electrònic, o que tenies la bústia plena (perquè ens n'han vingut molts de retornats). No pateixis. Un percentatge molt elevat de participants va respondre bé més de 30 preguntes. Sort, demà.
 
moltíssimes gràcies per la teva resposta... i per la rapidesa!
Aprofito per dir, com ja ha fet molta gent, que la idea del joc l'he trobada genial, que ho he passat molt bé i que espero una altra edició.
 
A quina hora sortiran els resultats?????!!!! :)
També m'ho vaig passar bé buscant les respostes.
 
eiiiiiiiiiiiiiiiiii
soc una de les premiades del lot, que repartirè amb els meus companys, ja que em van ajudarrrrrrrrrrr
quina ilusiooooooo
gràcies a tots
petons.
 
Publica un comentari a l'entrada

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?