30 de novembre, 2005

 

Comments:
Felicitats a la vençedora... jo ja puc sentir-me satisfeta, ja que sóc de les 33 agradiades amb el lot, pero igualment felicitats a Cora.
 
Felicitats, Cora!!! Jo no he guanyat res... més que la bona estona que vaig passar jugant, que ja és molt!!! Moltes gràcies. Ens trobem a la propera edició (perquè hi haurà propera edició, oi, Màrius?).
 
Felicitats a na Cora i a la resta de guanyadors/es. Malauradament jo no guanyo res, snif snif... Però potser en el fons tampoc no m'ho mereixia, ja que ho vaig solucionar tot fent recerces a internet, i només me n'havia llegit dos, dels llibres: Solitud i el fill de l'acordionista.
Bé una cosa si que he guanyat: Ganes de llegir alguns dels llibres del bloc, hehe.
Fins la propera!
 
Moltes gràcies per les felicitacions, realment em fa moltíííííssima il·lusió el viatge. I ja sé que és fàcil dir-ho havent guanyat, però estic d'acord en què ha estat molt divertit jugar; vam estar amb la meva mare i la meva germana investigant i remenant... ens ho vam passar molt bé. I també he descobert llibres nous per llegir.

Gràcies, Màrius!
 
Enhorabona, Cora!
Per cert, tu estiueges a La Nou?
 
Hola, anònim. Ostres, sí, qui ets? Desdeluegu, que petit és el món...
 
Doncs sí, i ben petit.
Enhorabona, Cora.
Ja et saludaré algun dia a la Nou. Sóc amic de la Judit, del Dani, de la Mònica...
 
Publica un comentari a l'entrada

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?