14 de novembre, 2005

 

Comments:
Gràcies al Màrius Serra. La nostra biblioteca era un clam. Els llibres del Joc de Saló anaven buscadíssims i, al final, vam establir contactes internacionals amb altres grups de lectura d'altres biblioteques. Ens ho hem passat pipa!
 
Vaja feineta teniu, la meva pregunta és: com es possible que 2000 persones s'hagin llegit aquests llibres? i sino s'ho han llegit, pot significar que els blocs contindrán errors, doncs com us ho fareu?
 
Ha estat un plaer participar.
Penjareu les solucions aquí al blog? Se suposa que les sabem, però estaria bé poder-ho verificar...
Ei, i si necessiteu ajuda, feu un crit!
 
De ben segur que els participants no s'han llegit la totalitat dels llibres, però és que aquesta no era (crec) la intenció, sinó jugar amb ells, aprendre d'ells, saber-ne d'ells.
Per part meva, he aconseguit descobrir autors i títols i que, arrel del joc, tinc ganes de saber més.
Espero que l'any que vé ho poguem repetir!
 
És un joc i les regles són les regles. Tothom sap que entren a sorteig els que han acertat 30 o més respostes, t'hagis llegit o no els llibres.
 
Tinc 64 anys i m'ho he passat pipa. Tan ti tinc premi com si no l'estona que he passat i el que he après ningú m''ho treurà.
 
Doncs jo en tinc 23 i també m'ho he passat de conya.
 
Feia molt de temps que no m'ho passava tan bé. I la veritat és que era un goig veure a tanta gent consultant llibres i buscant les respostes amagades a l'interior, portades, contraportades... En fi, que tan de bò tinguem més oportunitats com aquesta per gaudir de la literatura i conèixer autors que no coneixíem. Tot i que fa molta il·lusió que alguns dels llibres ja te'ls hagis llegit.

Gràcies Marius.
 
A mi d'entrada el que més em va agradar és que molts dels llibres ja em sonessin, però he d'admetre que per culpa del joc n'he llegit quatre més. Quina gran sorpresa, l'Animals tristos del Jordi Puntí! El Màrius ha estat massa discret. N'hauria d'haver posat algun dels seus, ni que fos a les proves sorpresa. L'Ablanatanalba o el De com s'escriu una novel·la són boníssims i haurien estat magnífics per amagar enigmes!
 
Publica un comentari a l'entrada

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?