15 de novembre, 2005

 

Comments:
Òstres!!! em pensava que jo havia estat l'única en visitar pàgines web musicals del Georgie!!! jejeje, ja veig que els "bloquers" ens hem espabilat de totes maneres (de fet, Marius, ja podries cobrar drets de marqueting pel tema Georgie Dan, em penso que les seves pàgines mai han estat tan visitades com en els recents dies :P).

El cert és que, a més de remoure cel, terra, i llibres a les biblioteques i llibreries (al final em vaig llegir El fill de l'acordionista en 2 dies, jiji) també era un tema d'astúcia. Al saló del llibre hi havia més d'un intercanvi de respostes d'última hora d'allò més divertit!!! Així doncs, toqui o no toqui, ningú podrà negar que ha estat un bon estímul per veure la literatura des d'un altre punt de vista!!!

Merci per les estones passades!!!
 
Jo també em vaig fer un tip de riure buscant temes de Georgie Dann a Internet. La meva descoberta, però, ha estat Les ànimes grises, que no coneixia.

Moltes gràcies, Màrius!
 
Gràcies per llegir la nota!!! I gràcies pel joc, pels crucigrames, pels llibres de crucigrames, pels enigmes per la ràdio, per Verbàlia, per "De com s'escriu una novel·la", pels articles a l'Avui...
 
Com vaig gaudir durant la setmana anterior al Saló! He buscat mapes cartogràfics, fotògrafs, noms en àrab, ...Increible!Estava tan entusiasma que vaig engrescar fins i tot a la gent de la feina.
El dia de l'inauguració del Saló ja el teníem tot complert. Fantástic!
Felicitats Marius. Estem preparats pel proper any. Aceptes el repte?

(Jo també vaig visitar la pàg. de G. Dann, no tinc paraules)
 
Com va la correcció dels blocs?
Hi ha data prevista de sorteig?
Ànims!
Una-que-està-impacient-per-saber-si-se'n-va-a-Alexandria
 
uffff ... jo tb em pensava que aixó de la recerca havia estat cosa de poca gent !!! a casa ens hi vem posar tots !! els meus pares van anar a 4 biblioteques buscant llibres, jo a dues, el meu germà a llibreries .. i un dels llibres el tenia un amic, d'una amiga de la meva mare que està per feina a París i vem haver de cercar la resposta a través d' un mail per internet.

Ànims, gràcies per la oportunitat de participar, sort per a tots i fins a la propera !!
 
jajajaja
veig que no va ser l'única que vaig tenir problemes amb el llibre "El hijo del acordeonista" i també vaig visitar la pagina web del Georgie... jajajaj també sense comentaris però la pista va ser boníssima i decissiva per poder guanyar. gràcies. de tot cor per aquest merevallós joc.
 
Publica un comentari a l'entrada

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?