02 de juliol, 2006

 

Comments:
Tes-saló-nica.

Ja estem preparats. Quan comencem? L'any passat ens hi vam posar el 10/10. Aquest any serà l'11 de l'11???
 
Quina decepció el joc de saló d'aquest any... m'agrada molt la idea d'haver participat en la tria dels llibres, però trobo que aquest any és molt.. no sé com dir-ho... "soso", no té gaire història... l'any passat fou més entretingut, preguntes rebuscades, l'enigma final... aix! m'ha fet peneta, esperava alguna cosa encara millor..
Ei! que el faré igual i amb tota la il·lusió del món..
Sort a tothom!
 
jo també m'he desinflat... l'any passat era més "el tiempo es oro"... aquest any és més "el precio justo"... no dic que una cosa sigui millor que l'altra, però en un concurs prefereixo dependre més de la meva habilitat que de la meva sort i aquí la criba inicial està massa influida per la sort.
 
De tota manera, met, l'any passat no depeníem gens de la nostra habilitat, perquè els premis es van donar entre més de 1700 encertants de totes les preguntes (segons van dir). Potser enguany l'habilitat comptarà més, encara. Ara, per als que som lletraferits, dependre dels números, ni que sigui amb decimals, certament és més "soso". Com un sudoku davant d'uns bons mots encreuats
 
Publica un comentari a l'entrada

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?